Територіальні органи ДФС
у Тернопільській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

ПРОТОКОЛ № 3 засідання Громадської ради при Головному управлінні ДФС у Тернопільській області

21.03.2017

Дата та час проведення: 17 березня 2017 року, 15 год. 00 хв.

 

Місце проведення: зал засідань колегії Головного управління ДФС у Тернопільській області (м. Тернопіль, вул. Білецька, 1)

 

Присутні від ДФС:

Якимчук П.М. – начальник Тернопільської об’єднаної ДПІ

 

Присутні (зареєструвались) від інститутів громадянського суспільства (далі – ІГС):

11 членів Громадської ради (список додається).

 

Відсутні:

3 членів Громадської ради (з поважних причин).

Кворум є.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

1.Особливості проведення громадської експертизи.

2. Збір за паркування транспортних засобів: нюанси нарахування та сплати (на прикладі м. Тернопіль). 

3. Розгляд законопроектів щодо врегулювання питань транзиту та встановлення справедливої плати за тимчасове ввезення транспортних засобів особистого користування (лист Громадської ради при ГУ ДФС у Закарпатській області від 01.03.2017).

4. Різне.

 

СЛУХАЛИ:

Лучка М.Р., який привітав присутніх, відкрив засідання, повідомив, що на початок засідання зареєструвалась 11 осіб. Враховуючи участь запрошеного на засідання начальника Тернопільської ОДПІ Якимчука П.М. в розгляді другого питання порядку денного, запропонував розглянути спочатку друге питання, таким чином запропонував затвердити такий Порядок денний:

  1. Збір за паркування транспортних засобів: нюанси нарахування та сплати (на прикладі м. Тернопіль). 
  2. Особливості проведення громадської експертизи.
  3. Розгляд законопроектів щодо врегулювання питань транзиту та встановлення справедливої плати за тимчасове ввезення транспортних засобів особистого користування (лист Громадської ради при ГУ ДФС у Закарпатській області від 01.03.2017).
  4. Різне.  

ГОЛОСУВАЛИ:

„за” – 11;

„проти” – 0;

„утрималися” –  0

ВИРІШИЛИ:

Затвердити Порядок денний засідання. 

З питання 1 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Іванечка П.М., який інформував присутніх учасників засідання про стурбованість щодо належної сплати податків у Тернополі, зокрема збору за паркування транспортних засобів, необхідності використання РРО при отриманні готівки за паркування, встановлення та справність паркоматів.

Якимчука П.М., який розповів про особливості сплати даного збору, ставку збору, кількість платних парковок в обласному центрі, кількість підприємців, які провадять дану діяльність та суму сплачених ними податків і зборів у 2016 році.

Волянську Р.І., Лучка М.Р., Колос О.С., Мокрія П.І., які висловили свої міркування та надали пропозиції щодо збільшення міською радою кількості в Тернополі як платних, так і безкоштовних (особливо біля лікарень, інших місць соціального призначення), паркувальних адрес.

Іванечка П.М., який наголосив, що запропонував запросити для розгляду цього питання Якимчука П.М. саме з тих міркувань, що керівник ОДПІ є членом виконкому Тернопільської міської ради і має можливість донести пропозиції громадськості на засідання виконкому та клопотати щодо позитивного вирішення порушеної проблеми. 

З питання 2 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Сороколіта В.І., який коротко інформував присутніх про особливості проведення громадської експертизи органів виконавчої влади, акцентував увагу на окремих аспектах діяльності ДФС області, які потребують аналізу, запропонував насамперед розглянути на наступному засіданні Громадської ради питання щодо стану роботи оскарження податкових повідомлень-рішень, особливо діяльності комісії по розгляду спірних питань.

Волянську Р.І., Мокрія П.І., які запропонували розглянути можливість участі членів Громадської ради в засіданнях комісії по розгляду спірних питань.

Лучка М.Р., який запропонував втілити на практиці транспарентність суспільства, зокрема проаналізувати стан сплати податків і зборів (сума надходжень за перший квартал по Тернопільській ОДПІ) та відповідно звернутися до Тернопільської міської ради за інформацією про суми видатків на розвиток міста. У такий спосіб показати громадськості, зокрема платникам податків, куди і скільки ними сплачених податків використано. 

З питання 3 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Лучка М.Р., який інформував присутніх про те, що Громадська рада при ГУ ДФС у Закарпатській області звернулася з проханням (лист від 01.03.2017 р. № 3) підтримати  законопроекти щодо врегулювання питань транзиту та встановлення справедливої плати за тимчасове ввезення транспортних засобів особистого користування.

ВИРІШИЛИ: підтримати законопроекти 5561 від 20.12.2016 та 5562 від 20.12.2016.

 

ГОЛОСУВАЛИ:

„за” – 11;

„проти” – 0;

„утрималися” –  0

Рішення прийнято.

 

З питання 4 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Присяжного А.В., який звернувся від імені Тернопільської обласної Ради професійних спілок з проханням підтримати стурбованість профспілок з приводу правильності обчислення страхового стажу для нарахування пенсії при меншому від мінімальної розмірі заробітної плати, про що свідчать численні звернення від членів профспілок, та надіслати ДФС України лист за підписом голови Громадської ради з вимогою негайного відновлення прав застрахованих осіб.

Лучка М.Р., який зауважив, що ДФС не може скасувати власний лист, а тому запропонував звернутися із відповідним листом на адресу Міністерства фінансів України.

ВИРІШИЛИ: підтримати пропозицію Лучка М.Р. та надіслати лист на адресу Міністерства фінансів України.

ГОЛОСУВАЛИ:

„за” – 11;

„проти” – 0;

„утрималися” –  0

Рішення прийнято.

 

Лучка М.Р., який подякував присутнім за активну участь у проведенні засідання Громадської ради при Головному управлінні ДФС у Тернопільській області, побажав плідної роботи та запропонував визначитися із датою проведення наступного засідання Громадської ради при Головному управлінні ДФС у Тернопільській області.

Присяжного А.В., який запропонував провести чергове засідання 18 травня о 15.00 год.

ГОЛОСУВАЛИ:

„за” – 11;

„проти” – 0;

„утрималися” –  0

Рішення прийнято.

 

Голова                                                                                                         М.Р. Лучко

 

Секретар                                                                                                     Н.І. Сорока

Додаткові матеріали