Територіальні органи ДФС
у Тернопільській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

ПРОТОКОЛ № 4 засідання Громадської ради при Головному управлінні ДФС у Тернопільській області

24.05.2017

ПРОТОКОЛ № 4

засідання Громадської ради при Головному управлінні ДФС у Тернопільській області 

Дата та час проведення: 18 травня 2017 року, 15 год. 00 хв.

 

Місце проведення: зал засідань колегії Головного управління ДФС у Тернопільській області (м. Тернопіль, вул. Білецька, 1)

 

Присутні від ГУ ДФС і Тернопільської митниці ДФС:

Господарик С.С.,Якимчук П.М. – заступники начальника ГУ ДФС у Тернопільській області;

Олексюк Р.З. – заступник начальника юридичного управління – начальник відділу супроводження судових зборів начальника ГУ ДФС у Тернопільській області;

Крисоватий Р.І. – начальник відділу обслуговування платників ГУ ДФС у Тернопільській області;

Попович І.Б. – начальник відділу адміністрування митних платежів Тернопільської митниці ДФС.

 

Присутні (зареєструвались) від інститутів громадянського суспільства (далі – ІГС):

11 членів Громадської ради (список додається).

 

Запрошені:

Турський І.В. – голова постійної комісії Тернопільської міської ради з питань бюджету та фінансів

 

Відсутні:

5 членів Громадської ради (з поважних причин).

Кворум є.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

  1. Забезпечення надходжень до бюджетів усіх рівнів – основне завдання ДФС.

  2. Впровадження Електронного реєстру відшкодування ПДВ: оперативно і прозоро.

  3. Стан роботи оскарження податкових повідомлень-рішень, результати діяльності комісії по розгляду спірних питань.

  4. Робота сервісу ДФСУ «Електронний кабінет платника»: особливості функціонування.

    1. «Митний експеримент»: особливості проведення та перші результати.
    2. Різне.

 

 

СЛУХАЛИ:

Іванечка П.М., який привітав присутніх, повідомив про відсутність голови громадської ради Лучка М.Р. з поважних причин та на правах заступника голови Громадської ради відкрив засідання.

Запропонував затвердити такий Порядок денний:

  1. Забезпечення надходжень до бюджетів усіх рівнів – основне завдання ДФС.

  2. Впровадження Електронного реєстру відшкодування ПДВ: оперативно і прозоро.

  3. Стан роботи оскарження податкових повідомлень-рішень, результати діяльності комісії по розгляду спірних питань.

  4. Робота сервісу ДФСУ «Електронний кабінет платника»: особливості функціонування.

    1. «Митний експеримент»: особливості проведення та перші результати.

    2. Різне.

ГОЛОСУВАЛИ:

„за” – 9;

„проти” – 0;

„утрималися” –  0

 

ВИРІШИЛИ:

Затвердити Порядок денний засідання. 

 

З питання 1 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Господарика С.С., який інформував присутніх про забезпечення надходжень до бюджетів усіх рівнів. Зокрема, з початку року до бюджетів усіх рівнів надійшло 1,4 млрд грн податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на фіскальні органи, що становить 113,6% індикативного показника ДФС України (+168,2 млн грн). Порівняно з січнем-квітнем 2016 року надходження збільшились на 454,5 млн грн або на 47,6%. До загального фонду державного бюджету мобілізовано 584,4 млн грн, що становить 100,8% індикативного показника (+4,6 млн грн). Окремо доповідач інформував присутніх про стан надходжень по м. Тернопіль. Так, у січні-квітні 2017 року до Зведеного бюджету по м. Тернопіль забезпечено збір податків та зборів в сумі 564,1 млн грн, що на 91,8 млн грн або на 19,4% більше, ніж за відповідний період 2016 року. Індикативні показники виконано на 100,6% (плюс 3,6 млн грн).

Якимчука П.М., який розповів про розробку програми підтримки малого та середнього підприємництва у м. Тернополі на 2017-2020 роки та необхідність фінансування за кошти місцевого бюджету міста окремих пунктів програми.

Турського І.В., який зазначив, що на останньому засіданні бюджетної комісії програму підтримано.

Іванечка П.М., який запропонував взяти інформацію про стан надходжень до відома та підготувати лист на адресу уряду про необхідність фінансування органів ДФС в частині гідної оплати праці та видатків на конверти, папір, поштові марки тощо.

ГОЛОСУВАЛИ:

„за” – 9;

„проти” – 0;

„утрималися” –  0

Рішення прийнято.

З питання 2 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Господарика С.С., який коротко інформував присутніх про особливості впровадження Електронного реєстру відшкодування ПДВ. Зокрема, розповів, що відшкодування відбувається в хронологічному порядку (підприємець, який перший подав, першим отримує кошти за всіх інших рівних умов) та на щоденній основі. Тепер повертати ПДВ будуть в будь-який день місяця після узгодження суми, тому бізнес зможе краще планувати свою діяльність та отримає додаткові обігові кошти, починаючи з 10-х чисел кожного місяця. Нагадаю, раніше ПДВ відшкодовували в останні 5 днів місяця. 26 квітня 2017 року Державна казначейська служба відшкодувала перший транш в рамках функціонування нового реєстру відшкодування ПДВ. Станом на 17.05.2017 року в системі електронного реєстру  суб’єктам господарювання області відшкодовано 65,1 млн грн.

: оперативно і прозоро.

Іванечка П.М., який зауважив, що впровадження такого реєстру є позитивним моментом для підприємницьких кіл та запропонував взяти інформацію до відома.

ГОЛОСУВАЛИ:

„за” – 9;

„проти” – 0;

„утрималися” –  0

Рішення прийнято.

 

З питання 3 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Олексюка Р.З., який інформував присутніх про стан роботи оскарження податкових повідомлень-рішень, результати діяльності комісії по розгляду спірних питань, зокрема за 2016 рік та січень-квітень цього року.

Іванечка П.М., який запропонував взяти інформацію до відома.

ГОЛОСУВАЛИ:

„за” –  9;

„проти” – 0;

„утрималися” –  0

Рішення прийнято.

 

З питання 4 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Крисоватого Р.І., який розповів присутнім про особливості функціонування сервісу ДФСУ «Електронний кабінет платника», зокрема про те, що оновлений сервіс працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабінету. Протягом цього часу платники можуть взяти активну участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу.

Іванечка П.М., який запропонував взяти інформацію до відома.

ГОЛОСУВАЛИ:

„за” –  9;

„проти” – 0;

„утрималися” –  0

Рішення прийнято.

 

З питання 5 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Поповича І.Б., який розповів присутнім про так званий «Митний експеримент», особливості проведення та перші результати. Зокрема, у рамках експерименту щодо перерахування на реконструкцію доріг 50% від перевиконання надходжень митних платежів за результатами січня-березня 2017 року акумульовано 35 млн гривень. За підсумками січня-квітня 2017 року до відповідного бюджету з тією ж метою буде зараховано орієнтовно 43 млн грн.

Боберського О.В., який запропонував на наступне засідання підготувати інформаційну довідку про сплату податків підприємством, що займається ремонтом доріг. 

Іванечка П.М., який запропонував взяти інформацію до відома.

ГОЛОСУВАЛИ:

„за” –  9;

„проти” – 0;

„утрималися” –  0

Рішення прийнято.

З питання 6 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Присяжного А.В., який розповів про часткове вирішення проблемного питання, з яким за ініціативою профспілок у своєму листі Громадська рада звернулася до Мінфіну щодо правильності обчислення страхового стажу для нарахування пенсії при рівні заробітної плати, меншої за мінімальну. Зокрема, для вирішення проблемного питання необхідно усунути технічні перепони.  

Іванечка П.М., який запропонував визначитися з датою проведення наступного засідання Громадської ради та питаннями для розгляду.

Дутку І.С., який вніс пропозицію провести засідання 7 вересня о 15.00. 

Іванечка П.М., який запропонував розглянути питання застосування підприємцями – платниками єдиного податку 1-3 груп, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.

Мірошника В.О., який запропонував розглянути питання наявності підстав для проведення перевірки, особливо тих суб’єктів господарювання, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами.

Іванечка П.М., який запропонував проголосувати за проведення 7 вересня чергового засідання і розгляд запропонованих питань.

ГОЛОСУВАЛИ:

„за” –  9;

„проти” – 0;

„утрималися” –  0

Рішення прийнято.

 

Заступник голови                                                                                                 П.М. Іванечко

 

Секретар                                                                                                                 Н.І. Сорока