Територіальні органи ДФС
у Тернопільській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Громадяни мають право звернутися до Тернопільської митниці ДФС

06.06.2018

В січні-травні 2018 року до Тернопільської митниці ДФС  надійшло            14 письмових звернень громадян, за відповідний період минулого року надійшло 11 звернень громадян. Більшість, а саме 10 звернень надійшло від працівників органів ДФС в (т.ч. колишніх). За змістом порушених питань: 8 звернень - про надання довідки про доходи та копії трудової книжки, 2 звернення - про видачу довідки по результатах перевірки, передбаченої ЗУ "Про очищення влади"; 3 звернення - з господарських питань; 1 звернення стосовно порушення митних правил (незаконне переміщення транспортних засобів).

Стосовно соціального стану громадян, які зверталися у січні-травні 2018 року до Тернопільської митниці ДФС з письмовими заявами це: працівники органів Міндоходів та ДФС України (у т. ч. колишні) – 10 звернень  та соціальний стан автора не визначено – 4 звернення.

Відповіді на усі звернення громадянам надано вчасно, у 15-ти денний термін.

Скарги на незадовільну роботу працівників Тернопільської митниці ДФС протягом звітного періоду не надходили.

         У січні-травні 2018 року повторних, неодноразових, колективних звернень до Тернопільської митниці ДФС не надходило.

Для проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами митниці (начальники структурних підрозділів) наказом Тернопільської митниці ДФС затверджено Графіки прийому громадян. Графіки розміщені на суб-сайті Територіальних органів ДФС у Тернопільській області, а також на інформаційних стендах в адміністративному приміщенні митниці та приміщеннях, в яких розташовані підрозділи митного оформлення. У січні-травні 2018 року керівництвом митниці здійснено 3 особистих прийоми за зверненнями громадян. Громадяни зверталися з питаннями: стосовно визначення коду товару згідно УКТЗЕД; щодо співпраці з митними брокерами, стосовно відкриття сортувальної станції. Звернення громадян, які побували на особистому прийомі розглянуто та надано кваліфіковані  роз’яснення того ж самого дня.

Скарги та пропозиції під час особистого прийому не надходили.

Повторних, неодноразових та колективних звернень під час особистого прийому керівництвом митниці та керівниками структурних підрозділів митниці ДФС не зафіксовано.         

Також повідомляємо, що для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді створена поштова скринька Тернопільської митниці ДФС

tr.zvernennya@customs.sfs.gov.ua