Територіальні органи ДФС
у Тернопільській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Платники земельного податку Кременеччини у поточному році сплатили до місцевого бюджету майже 8,2 млн грн плати за землю

19.09.2018

Плата за землю – це обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території, встановлюють органи місцевого самоврядування.

Ставки плати за землю, що сплачується на відповідній території встановлюються і оприлюднюються органами місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування встановлюваних місцевих податків та зборів.

Облік фізичних осіб-платників податку і нарахування відповідних сум проводяться щороку до 1 травня. Сплатити суму цього податку фізичні особи мають протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення. Термін вручення повідомлень-рішень фізичним особам до 1 липня поточного року.

Нагадуємо, що останній термін сплати земельного податку з фізичних осіб - 29 серпня 2018 року.

З початку 2018 року до місцевих бюджетів платники Кременеччини сплатили 8 млн 194,6 тис. гривень плати за землю. Загалом землевласники та землекористувачі спрямували у розпорядження територіальних громад додатково 826,1 тис. гривень.

За словами начальника Кременецького управління ГУ ДФС у Тернопільській області Ярослава Міщука, основними факторами зростання надходжень плати за землю стала своєчасна індексація та оновлення нормативної грошової оцінки земель, укладання нових договорів оренди з врахуванням реальної вартості землі, збільшення ставок земельного податку органами місцевого самоврядування та відміна необґрунтованих пільг.

Досить ефективно позначилась на результатах надходжень співпраця з органами місцевого самоврядування. Відтак ті громади, які подбали про проведення інвентаризації земель та отримання реальної вартості землі в ході переукладення договорів оренди, отримали відповідний фінансовий ресурс.