Територіальні органи ДФС
у Тернопільській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Поштове відправлення - не для заяви за формою №3-ПДВ

23.12.2016

Згідно із п. 183.14 ст. 183 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) форми реєстраційної заяви, заяви про анулювання реєстрації, а також положення про реєстрацію платників податку затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику.

Відповідно до п. 5.3 р. V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 №1130 (далі – Положення №1130), для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою №3-ПДВ.

Водночас нормами Положення №1130 визначено документи, які можуть надсилатися поштою, зокрема:

- рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за формами №6-РПДВ та №7-РПДВ;

- рішення про виключення сільськогосподарського підприємства з реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування за формою № 6-РРС;

- запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою №1-ЗВР;

- витяг з реєстру платників ПДВ за формою №2-ВР).

Отже, надсилання поштою до контролюючого органу заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ за формо №3-ПДВ Положенням №1130 не передбачено.

 

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області