Територіальні органи ДФС
у Тернопільській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Законодавчі новації для малого бізнесу, деклараційна кампанія, електронні сервіси і не тільки

14.01.2019 -

Особливості застосування реєстраторів розрахункових операцій підприємцями-спрощенцями – тема чергового семінару, що відбувся нещодавно у Головному управлінні ДФС у Тернопільській області. На захід були запрошені підприємці, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі лікарськими засобами, а також представники сервісних центрів із обслуговування та поширення касової техніки.

Відкриваючи семінар, заступник начальника  ГУ ДФС у Тернопільській області Петро Якимчук наголосив, що актуальність діалогу зумовлена набуттям чинності Законом України від 23.11.2018 р. №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів». «Даний документ вступив у дію з 1 січня 2019 року, - констатував він. – Відтак підприємці, які на спрощеній системі оподаткування здійснюють роздрібну торгівлю лікарськими засобами та виробами медичного призначення, зобов’язані використовувати реєстратори розрахункових операцій незалежно від обсягу доходу.»

Петро Миколайович деталізував, що у фіскальних органах зареєстровано 558 приватних підприємців із таким видом діяльності, з яких 315 – діючі, у них працює біля 1000 найманих працівників. «Проаналізувавши стан реєстрації РРО протягом листопада-грудня 2018 року, ми не можемо сказати, що суб’єкти господарювання активно виконують норми закону. Тому вважаємо за доречне вкотре нагадати законодавчі вимоги застосування касової техніки та відповідальність за здійснення діяльності без реєстраторів розрахункових операцій», - підсумував заступник начальника ДФС в області.

Більш детально про необхідність застосування реєстраторів розрахункових операцій у підприємницькій діяльності та відповідальність за порушення законодавчих норм розповів заступник начальника відділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями управління аудиту ДФС в області Олег Довгошия.

У ході семінару учасники також ознайомилися із законодавчими новаціями в оподаткуванні підприємницької діяльності та особливостями використання праці найманих працівників. На цих тезах детально зупинився заступник начальника відділу аналізу та прогнозування надходжень податків та зборів з фізичних осіб, єдиного внеску та розгляду звернень громадян управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС в області Андрій Руцький. Він наголосив, що з 1 січня 2019 року розмір мінімальної заробітної плати змінено, і він складає 4173 грн, а мінімальний розмір єдиного внеску – 918,06 гривень. Андрій Михайлович також зазначив, що з січня розпочалася кампанія декларування громадянами своїх доходів. Відтак особи, які мають обов’язок подати декларацію про свій майновий стан та доходи, зобов’язані це зробити до 1 травня 2019 року.

Про порядок реєстрації РРО та КОРО, подання відомостей про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форма 20-ОПП), розповів начальник управління обслуговування платників ДФС в області Руслан Крисоватий.

Заступник начальника цього ж управління Андрій Петришин детально розповів про роботу такого сервісу, як «Електронний кабінет».

На завершення семінару лектори надали відповіді на запитання підприємців та подякували за активну участь у заході.