Територіальні органи ДФС
у Тернопільській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Інформація про контрольно-перевірочну роботу – у третині письмових звернень громадян

13.05.2019 -

Протягом січня-квітня цього року на адресу органів ДФС у Тернопільській області 47 громадян спрямували 36 письмових звернень, в тому числі три колективних звернення та два анонімних. Серед листів – 35 заяв та одна скарга. Це на два звернення менше за відповідний період минулого року. Про це повідомили в управлінні обслуговування платників ГУ ДФС у Тернопільській області.

Зазвичай автори письмових звернень не зазнають свій соціальний стан (42 таких громадян), а серед решти дописувачів – по двоє пенсіонерів та підприємців, безробітний. 

За тематикою найбільше звернень надійшло щодо контрольно-перевірочної роботи – 12 звернень (33,4%), з інформуванням про ухилення від сплати податків – 7 звернень (19,5%), щодо відмов в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 3 звернення (8,3%), щодо адміністрування єдиного соціального внеску – 2 звернення (5,5%), інші питання, що належать до компетенції ДФС – 2 звернення (5,5%), щодо акцизного податку – 2 звернення (5,5%), щодо реєстрації та обліку платників – 2 звернення (5,5%), щодо митного оформлення (ввезення, вивезення) товарів та транспортних засобів – 1 звернення (2,8%), щодо податкової звітності – 1 звернення (2,8%), щодо податкового боргу – 1 звернення (2,8%),  консультації з питань податкового законодавства – 1 звернення (2,8%), щодо ліцензування певних видів господарської діяльності – 1 звернення (2,8%), щодо податку на доходи фізичних осіб – 1 звернення (2,8%).

Із отриманих письмових звернень розглянуто у встановлений законом термін 30 звернень, ще 6 звернень перебувають на виконанні, по яких термін розгляду не настав. Фактів розгляду звернень, виконаних з порушенням законодавчо встановленого терміну, не зафіксовано.

За результатами розгляду фахівці територіальних органів ДФС Тернопільської області вирішили позитивно 10 звернень (27,8%), надали роз’яснення по 16 зверненнях (44,5%), 2 звернення направили за належністю відповідно до ст.7 ЗУ «Про звернення громадян» (5,5%), відмовили у задоволенні по 2 зверненнях (5,5%), 6 звернень перебувають на розгляді (16,7%).