На запитання платників відповідав начальник відділу обслуговування платників Головного управління ДФС у Тернопільській області Руслан Ігорович Крисоватий.
Захід відбувся спільно з інформаційним порталом 0352.ua. А питання, з якими звертались громадяни, та відповіді на них надаємо для ознайомлення.
Руслан Ігорович
Доброго дня, он-лайн користувачі.
Публічна інформація – це відкрите спілкування, один із кроків до забезпечення відкритого спілкування з громадянами та суб’єктами господарської діяльності. Своєчасне та якісне надання публічної інформації є пріоритетним напрямом щодо забезпечення зворотного зв’язку із громадськістю для ДФС. Тому я намагатимуся надати вичерпні відповіді на запитання, що вас цікавлять.
Вікторія транст
1. Мені повезло, адже я саме шукаю форму запиту на публічну інформацію, хочу подати запит. Знаю, що форма змінена. Допоможіть. Дякую!
Руслан Ігорович
Зазначену Форму запиту можна отримати в органах ДФС або на офіційному веб-порталі ДФС, субсайтах органів ДФС офіційного веб-порталу ДФС у розділі «Публічна інформація» за посиланням http://tr.sfs.gov.ua/kontakti/.
Окрім того, Ви може заповнити в електронному вигляді Форму запиту на офіційному веб-порталі ДФС або на субсайтах органів ДФС офіційного веб-порталу ДФС.
Кіт О.
2. Допоможіть розрізнити запит на інформацію та право на звернення.
Руслан Ігорович
Слушне запитання, багато запитувачів не розуміють різниці між запитом на інформацію і зверненням громадян. Хоча за своїм значенням ці визначення подібні, проте суттєва різниця між ними є. Запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації, надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Визначальним для публічної інформації є те, щоб вона була заздалегідь готовим, зафіксованим продуктом, отриманим або створеним лише суб’єктом владних повноважень у процесі виконання своїх обов’язків.
Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Відтак вони відрізняються між собою, в першу чергу, своїм змістом: запит — прохання надати наявну інформацію, звернення — прохання вчинити певні дії, викладені у пропозиціях, заявах чи скаргах.
Власник інформації
3. В які терміни ви маєте надати відповідь на запит?
Руслан Ігорович
Згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на запит має бути надано не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. Якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Власник інформації
4. Якщо я хочу знати, яку зарплату отримують ваші працівники, ви мені напишете про це? Шукаю роботу для дочки цікавлюся зарплатами в держустановах.
Руслан Ігорович
Так, надамо в загальному обсязі виділеного кошторису, середньої заробітної плати по працівнику. А конкретно по людині – ні, оскільки така інформація є персональними даними, та надається за згодою.
Тернопіль
4. Чи можуть відмовити держоргани у наданні інформації, коли не оплачені витрати на копіювання?
Руслан Ігорович
Так, відповідно до статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках, зокрема, особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 Закону України «Про публічну інформацію» фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком.
Теребовля - ФГ
5. Дайте посилання електронної адреси де направити запит
Руслан Ігорович
Електронна адреса, на яку до ДФС направляють запит на отримання публічної інформації: publicinfo@sfs.gov.ua.