Територіальні органи ДФС
у Тернопільській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Що необхідно, щоб зареєструвати у фіскальних органах РРО

30.01.2019

Реєстратор розрахункових операцій - це пристрій, який через Інтернет передає в податкову інформацію про кожну операцію купівлі-продажу. Його зобов'язаний використовувати бізнес з обігом понад 1 млн грн на рік.

Фізичні особи підприємці - платники єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту та з 1 січня 2019 року, ще й ті, які здійснюють продаж лікарських засобів та виробів медичного призначення, зобов'язані використовувати реєстратори розрахункових операцій незалежно від обсягу доходу.

Як правильно зареєструвати РРО та інші питання обліку касової техніки йшлося під час чергового електронного спілкування.

На запитання платників відповідав заступник начальника управління - начальник відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації, електронних сервісів та електронного документообігу, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління обслуговування платників Головного управління ДФС у Тернопільській області Андрій Петришин.

Захід відбувся спільно з інформаційним порталом 0352.ua. А питання, з якими звертались громадяни, та відповіді на них надаємо для ознайомлення.

Питання. Як проводять реєстрацію касових апаратів?

Андрій Петришин

Для реєстрації/перереєстрації РРО, крім заяви (Форма №1-РРО), суб’єкт господарювання повинен подати ще 4 документи:

- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;

- копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

- копію паспорта (формуляра) РРО та копію паспорта модема (при застосуванні зовнішнього модема);

- копію договору суб'єкта господарювання з Центром сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Питання. Мені вернули реєстраційну заяву на касовий апарат. Напишіть, які є підстави для її відмови?

Андрій Петришин

За новими правилами можуть бути:

- неповідомлення про господарську одиницю за формою №20-ОПП (її  треба подати ще до реєстрації РРО на дану господарську одиницю);

- у ДФС є інформація, що РРО викрадений;

- моделі РРО немає у реєстрі;

- суб’єкт господарювання, що реєструє РРО, є пов’язаною особою з ЦСО;

- в базі ДФС відсутнє повідомлення щодо договору між ЦСО та суб’єктом господарювання про техобслуговування РРО.

Питання. Плануємо придбати касовий апарат. Який на сьогодні діє реєстр, щоб ми перевірили, чи є касовий апарат у переліку для реєстрації?

Андрій Петришин

Державна фіскальна служба України наказом від 4 січня 2019 року №8 затвердила новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій.

Питання. Яким чином здійснюється скасування реєстрації РРО?

Андрій Петришин

Заяву про скасування реєстрації РРО за формою №4-РРО суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО.

Перед скасуванням реєстрації РРО його необхідно розпломбувати в Центрі сервісного обслуговування.

Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає довідку ЦСО про розпломбування РРО (крім випадків установлення невідповідності конструкції та програмного забезпечення РРО документації виробника) та повертає контролюючому органу реєстраційне посвідчення.

При викраденні РРО для скасування його реєстрації суб’єкт господарювання разом із заявою про скасування реєстрації надає копію відповідного документа органу поліції.

У заяві про скасування реєстрації зазначається спосіб отримання довідки про скасування реєстрації РРО за формою №6-РРО (поштою або безпосередньо в контролюючому органі).

Посадова особа контролюючого органу протягом п’яти календарних днів з дня отримання заяви про скасування реєстрації, довідки ЦСО про розпломбування РРО та реєстраційного посвідчення або прийняття рішення контролюючого органу про скасування реєстрації РРО проводить скасування реєстрації РРО шляхом внесення реєстраційного запису до інформаційної системи ДФС та надає суб’єкту господарювання довідку про скасування реєстрації, що засвідчує скасування реєстрації РРО.

Питання. Розкажіть, що таке Електронний чек?

Андрій Петришин

На кінець 2019 року планується впровадження e-receipt – електронного чеку.

Ідея полягає в застосуванні замість РРО спеціально зареєстрованих звичайних доступних всіх пристроїв – ноутбуків, смартфонів, планшетів тощо.

Дана технологія буде мати такі особливості:

- підприємці використовуватимуть спеціальну програму E-receipt, яка буде встановлена на їх пристрої – ноутбук, смартфон чи планшет. Така програма буде безкоштовною та без абонплати;

- попередньо за допомогою даної програми відбуватиметься реєстрація пристрою в Реєстрі

- всі дані автоматично передаватимуться до електронного кабінету;

- програмне забезпечення інтегрується з будь-якою бухгалтерською програмою;

- при здійсненні транзакції система генеруватиме QR-код, який приєднується до електронного чека, а після цього передаватиметься на пристрій та в електронний кабінет;

- покупець буде отримувати електронний чек у вигляді СМС-повідомлення чи листа на e-mail;

- інформація про фіскальний номер та його QR-код зберігатиметься в E-receipt.

На сьогодні існує пілотний проект по апробації даної системи. Після його закінчення ДФС прийме рішення про відлагодження та подальше використання даної системи.