Територіальні органи ДФС
у Тернопільській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Основні аспекти реєстрації реєстраторів розрахункових операцій

30.07.2019 -

Нещодавно відбулася Інтернет-конференція спільно з інформаційним порталом 0352.ua. На запитання платників відповідав начальник управління обслуговування платників Головного управління ДФС у Тернопільській області Руслан Крисоватий.

Питання, з якими звертались громадяни, та відповіді на них надаємо для ознайомлення.

Питання. Напишіть послідовність дій при реєстрації реєстратора розрахункових операцій за новими правилами.

Руслан Крисоватий

Реєстрація РРО здійснюється за новими правилами у такій послідовності:

- виробник РРО включає центри сервісного обслуговування до реєстру ЦСО;

- виробник РРО включає екземпляр РРО до реєстру екземплярів РРО;

- ЦСО надсилає електронне повідомлення про укладений договір з власником РРО до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО;

- суб'єкт господарювання (власник РРО) подає заяву про реєстрацію РРО;

- ДФС направляє до ЦСО довідку про резервування фіскального номера. Зауважу, що вона дійсна три дні;

- ЦСО вводить РРО в експлуатацію та направляє до контролюючого органу, де проводиться реєстрація РРО, акт введення в експлуатацію та довідку про опломбування РРО;

- ДФС видає реєстраційне посвідчення.

Наголошую, що усі ці процедури здійснюються у електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.

Для суб'єктів господарювання, які бажають подати заяву про реєстрацію РРО у паперовій формі, отримати реєстраційне посвідчення у паперовій формі, таку можливість збережено.

Питання. Чи обов’язкова реєстрація, застосування (зберігання) книги обліку розрахункових операцій на РРО, розрахункової книжки?

Руслан Крисоватий

Реєстрація, застосування (зберігання) книги обліку розрахункових операцій на РРО, розрахункової книжки здійснюється за бажанням суб’єкта господарювання при прийнятті ним рішення про те, що у випадках виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється ним до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії.

Питання. Чи треба перереєстровувати РРО при зміні даних щодо зміни адреси суб’єкта господарювання?

Руслан Крисоватий

Так, потрібно. Перереєстрація РРО/книг обліку розрахункових операцій при зміні даних щодо суб’єкта господарювання, які зазначаються у реєстраційному посвідченні чи книзі обліку розрахункових операцій та пов’язані з перейменуванням районів у містах, вулиць тощо, здійснюється на підставі заяви без додатків.

Питання. Чи можна продавати валюту при виході з ладу РРО, відсутності резервного РРО або тимчасового відключення електроенергії?

Руслан Крисоватий

Суб’єктам господарювання та їх представникам, які здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, забороняється здійснювати валютно-обмінні операції у пунктах обміну валюти при виході з ладу РРО, відсутності резервного РРО або тимчасового відключення електроенергії.

Руслан Крисоватий

Хочу ще раз нагадати суб’єктам господарювання, що вони мають можливість здійснювати реєстрацію РРО на підставі однієї лише заяви (за спрощеною формою) без додатків, яка може бути подана до контролюючого органу у паперовій формі, або засобами електронної пошти при заповненні заяви в особистому кабінеті платника.